De vraag die ik toch nog regelmatig krijg; Wat doe jij nu eigenlijk tegenwoordig en Hoe werkt de samenwerking met AvAssistance?
Het samenwerken met mij als VA is een energiek proces dat is ontworpen om jouw bedrijf te ondersteunen en te laten groeien, met maximale flexibiliteit en efficiëntie. Het klinkt beetje ingewikkeld maar dat is het eigenlijk helemaal niet. Laat me weten wat je doel is en ik ga aan de slag voor je. En dat bij voorkeur alleen online, dit bespaart jou een arbeidsplaats en tevens de reiskostenvergoedingen.
Project – Personeelsuitval
Je kunt AvAssistance inhuren op projectmatige basis, voor tijdelijke klussen of voor onbepaalde tijd een abonnement afsluiten. Je koopt precies in wat voor jou op dat moment passend en vereist is. Ik pas me geheel aan jouw situatie. Zijn er bepaalde werkzaamheden die extra aandacht vereisen? Geen probleem dan regel ik dat voor je. Onverwacht personeelsuitval of personeelstekort? Laten we de werkzaamheden even bespreken en dan kan ik vast een handje helpen.
Mijn expertise ligt op twee gebieden van support: webdesign en social media beheer, en administratieve ondersteuning met Moneybird en E-boekhouding. Ik zorg ervoor dat je website en online aanwezigheid up-to-date en aantrekkelijk zijn, en dat je boekhouding efficiënt en nauwkeurig wordt gedaan.
Echter maak ik met regelmaat een uitstapje naar administratieve werkzaamheden zoals officesupport en marketing en dat doe ik ook met veel plezier.
Naast het uitvoeren van werkzaamheden is een VA ook een goede sparringpartner. Behoefte aan overleg of feedback? Ik kan altijd met je meedenken en ideeën uitwisselen. Door onze gezamenlijke inzichten creëren we samen nieuwe kansen en til jij jouw bedrijf naar het volgende level. Tevens heb ik een uitgebreid netwerk met VA’s dus mocht het op een ander expertise gebied dan dat van mij liggen dan zorg ik voor de juiste persoon.
Virtual professionals
Ondanks dat het in de VA al niets nieuws meer is merk ik wel dat in Nederland er nog veel onbekendheid is van het beroep Virtual Assistant hangt. Waarschijnlijk omdat het woord ‘assistent’ erin zit en daarom worden VA’s toch nog regelmatig weggezet als iemand ie back-office werk doet of de telefoon opneemt. En dit is inderdaad ook mogelijk want vergeet niet hoeveel tijd dat er mee gemoeid is, en tegelijkertijd hoe belangrijk dit werk is!
Het is veelal het eerste contact wat jou (toekomstige) klant heeft met jouw bedrijf. En toch zijn er in de laatste 4 jaar veel Virtueel Professionals bijgekomen die allen hun eigen specialiteit hebben ontwikkeld.
Ik kan en ga je dus ook geen persoonlijke CV toesturen want ik word geen werknemer van je bedrijf. We werken samen aan hetzelfde doel: jouw bedrijf.
Dit is iets wat uiteraard heel belangrijk voor je kan zijn en hiervoor verwijs ik je gedeeltelijk naar mijn website maar vaak worden er werkzaamheden verricht die er niet op vermeldt staan voornamelijk de administratieve support komt er niet op voor of de eenmalige flyers die ik ontworpen heb. Maar om meer betreffende mijn persoontje en achtergrond te weten te komen verwijs ik je graag naar mijn LinkedIn account. En nog beter is om een (virtuele) kennismaking met een kopje koffie of thee zodat we samen kunnen sparren over de mogelijkheden en waar ik je hulp bij zou kunnen bieden.
De vraag is natuurlijk of het voor jou interessant is om een VA in te schakelen of niet. Dit is natuurlijk vooral afhankelijk van je business, van je agenda en jouw specifieke werkwijze.
Merk jij dat je agenda te vol staat met taken die voor de groei en het succes van je bedrijf niet relevant zijn? Zie je dat jij te weinig tijd hebt om te besteden aan je core business?
Dan is het zeker aan te raden om eens te kijken naar de mogelijkheden die AvAssistance je kan bieden en is het tijd voor het inschakelen van een Virtual Assistant.
Geld besparen!
Je kunt gegarandeerd tijd en geld besparen, terwijl je bedrijf weer gaat groeien. Laat mij je helpen tegen een zeer scherp tarief. Er zijn diverse mogelijkheden.
Ik heb er al eerder over geschreven dat onze persoonlijke eigenschappen ook heel belangrijk zijn.
Het is echt goed om na te denken over de persoonlijke eigenschappen die je graag terugziet in jouw Virtual Assistant. Het hebben van een goede klik is belangrijk bij samenwerking.
Wil jij bijvoorbeeld een Virtual Assistant die precies uitvoert wat jij vraagt, of zoek je een VA die zelfstandig met je meedenkt en nieuwe mogelijkheden of verbeteringen aandraagt?
Is het voor jou belangrijk dat jullie met regelmaat even een praatje maken, bijvoorbeeld via Skype of telefoon, of is persoonlijk contact juist helemaal niet wenselijk voor jou? Laat het me weten welke wensen er zijn.
Is het niet heel duur, een Virtual Assistant?
Het is maar hoe je het bekijkt. Als jouw uurtarief 140 euro is en dat van mij is voor een losse uren max 60 euro, dan is het dus voordeliger om mij het werk voor je te laten doen. Zo kun jij ondertussen in dat uur (meer) geld verdienen.
Stel je hebt een opdracht voor 1.400 euro. Hier ben je ongeveer 10 uur mee bezig. Maar in de opdracht zit ook veel communicatiewerk. Zoals afspraken maken, telefoontjes plegen, zaken regelen en veel typewerk. AvAssistance kan je daar mee van dienst zijn, waardoor jij nog maar 3 uur bezig bent en ik 7 uur voor 60 euro per uur. In totaal is dat 840 euro.
De opdracht levert je nu dus 560 euro op en je hebt 7 uur meer tijd voor andere betaalde werkzaamheden!
Neem contact op met AvAssistance!